onsdag 13. mars 2013

I love your blog


Denne beskjeden fikk jeg her om dagen. En glede å motta, en glede å gi videre! Jeg har takket i et tidligere innlegg og nå skal jeg gi denne hederen til fem andre som bruker tid, deler sine tanker, samt inspirerer gjennom sin blogging.

Helst ville jeg gitt hederen tilbake til både Mormors Klagemur og alle andre blogger jeg leser. De gir meg inspirasjon, støtte og guts til å fortsette med min egen blog. Blogguniverset er så mangt og det er mye jeg ikke leser. Men det jeg leser er verdt å lese! For de fleste, mener jeg :)

Jeg håper alle som leser dette tar en titt innom de jeg gir denne Award'n til, samt alle andre som står på min liste over blogger jeg leser jevnlig. Den vokser stadig ;) Jeg leser mange andre også, men mer sporadisk...

Jeg ønsker å gi denne BlogAward videre til:

Ord Over Grind Fordi hun skriver så fint om så mangt! Enten man liker å reise, liker håndarbeide, dikt... Ja, der finner du det meste. Feelgood-blogg! Følg også hennes utrolig vakre bilder på Instagram:) (ordovergrind) Liker, liker, liker!

Fru storlien Fordi hun har en herlig miks av bunadsbrodering og hverdagsliv i sin blogg. jeg ler og kjenner meg igjen. Så kan man faktisk spørre om råd for renhold av bunadsskjorter samtidig som man leser om det å ha sin egen bedrift som består i å sy bunader. Imponerende!

Innerst i veien Fordi jeg humrer og ler og nikker og blir andektig om hverandre. Hun skriver om det vi alle opplever og er opptatt av. Alvorlige saker med brodd og humor. Verdt å lese! Godt å lese :)

Serendipitycat Fordi det livet hun lever fortjener mer oppmerksomhet. Et liv med ME. I tillegg så herlig miks av neglelakk, øyenskygge og alvorlig hverdagsliv! Hun er også en av bidragsyterne i boken "Gi meg en scene", Norsk Blogghistorie. Stum av beundring :)

Sven Henriksen Fordi jeg vil ha med en mann på lista mi, men selvsagt fordi han skriver GODT, skriver litt annerledes enn oss damer, jobber med teater, musikk og tekst (og sikkert mye mer). Jeg liker måten han skriver på , temaene, brodden, at han bor langt nord i landet..! Les!

Det er mulig noen av dere har fått Award før, uten min viten, men det får så være... Jeg vil at flere skal lese disse bloggene, bli inspirert og glade/sinte/triste/berørte - whatever!

God blogging videre:) Klem fra meg!



7 kommentarer:

  1. Psst! Så hyggelig. Sjekk bloggen min ang utfyllende svar.

    http://ordovergrind1.blogspot.no/2013/03/st-kle.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal aldri gjøre det mer! Lover! Tjihi;)

      Slett
  2. Gode valg.
    Synes jeg :)
    Klem på en torsdag :)
    Mormor

    SvarSlett
  3. Liker, ble litt nyskjerrig på bloggene du nevnte.

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Og der var du med enda en fin blogg! En så koselig inspirasjonsblogg, så langt jeg har sett. Men skal se litt mer;)

      Slett
  4. Tuuuusen takk for så hyggelige ord!

    SvarSlett