onsdag 12. desember 2012

12.12.12

Det måtte bli denne overskrifta, straks er klokka 12 også...

Ellers er dagen som de fleste andre. Jeg kjenner ingen som har bursdag i dag, eller som gifter seg, eller skal gjøre noe annet spesielt. Dagen får gjøres spesiell på min egen måte.

Den 12.12.12...
- skinner vintersola vakkert
- brenner det lystig i ovnen
- gipsen er borte
- kaffen er god
- og snart skal jeg spise godt knekkebrød
- hodet er ryddig og magen ok
- vondtene i sjakk og
- jeg kjenner hvor heldig jeg er som har så mange å være glad i...

12.12.12 er en fin dag :) Jeg håper den er det for alle andre også!

Et musikalsk innslag er kanskje på sin plass?
http://www.youtube.com/watch?v=g2s8kagz43E


2 kommentarer:

  1. Takk for musikken :-)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Nå fant jeg flere av dine blogger også. Vakkert. Sårt. Mye gjenkjennbart;)
      Ha en fin dag :)

      Slett