torsdag 27. desember 2012

Det blåser

og jeg liker det dårlig.

Det blåser i skjelett, beinmarg, muskler og ledd også. Spesielt godt er det ikke. Men må tåles. Ignoreres. Det går som regel bra helt til natta blir så urolig at jeg må opp en tur uansett. Så tar jeg tre piller og får litt tidligmorgensøvn.

Det går bra. Jeg trenger ikke sove hver natt. Jeg kan sove en annen natt. Men ikke på dagen. Det går ikke. Hodet vil ikke. Samme hvor trøtt og tummelumsk det er.

Velvel. Jeg kjenner at jeg lever. Det er positivt.

Sarkasme og nattestille her. Har lite å berette. Julefreden jeg ønsket meg har sneket seg inn i hjernen og lammet kreativiteten.

Men det er kanskje lov i dette livet. Dette livet midt imellom en evig runddans og ingen ende.

Jaja. Jeg skal prøve å sove. Sovne med merinoulla mi. Og min kjære ved siden. Heldige meg. God natt.

http://www.youtube.com/watch?v=SE-bDIYlDXo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar