søndag 11. november 2012

En brukket opplevelse

Vanligvis holder jeg igjen på forventninger og det å glede seg for mye. Det kan jo skjære seg på noe vis. Og da blir man ikke så skuffet hvis det går galt. Om man har tatt forbehold...

Det gjorde jeg ikke på fredag. Jeg gledet meg og kjente forsiktige små sommerfugler i magen. Hadde kanskje langt bak i underbevisstheten bestemt meg for endelig å gi meg lov til å slippe til godfølelsene, helt uten forbehold!

Kjolen var fin, de grønne skoene og veske i samme farge gjorde susen. Vinglasset i skybaren var avslappende og stemningen steg med god mat, god drikke og fin underholdning. Jeg tror jeg visste at kvelden ville bli bra. Jeg smilte nok mye. Og jeg danset mye.

Nå er ikke høye hæler det jeg går mest i og ikke danser jeg så ofte heller. Kombinasjonen av dette og litt vin, - og ikke minst en ekkel kant på dansegulvet, gjorde at jeg flere ganger holdt på å snuble. Men jeg ga blaffen og fikk virkelig svingt meg. Det var så gøy å danse!!! Vissheten om at hoftene mine ville streike dagen derpå ble fullstendig ignorert. Ingen forbehold her!

Da kvelden nærmest seg slutten vrikket jeg foten nok en gang. Jeg måtte ta meg for på et bord som var like ved. Der og da forsto jeg at nå var dansen over. Jeg tenkte at slik er det å brekke håndleddet.

Men kvelden hadde vært fantastisk fin!!! Gipsen på armen er et fint minne om en sjelden kveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar